  • 1. Data: 2016-11-24 16:12:08
    Temat: Jaka stawka VAT?
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    Kupiłem po okazyjnej kwocie od rolnika zboże. Ten wystawił mi f-rę VAT na
    5%. Teraz ja chcę odsprzedać to zboże innemu rolnikowi (z przeznaczeniem
    na paszę; pierwotnie miałem zamiar sprzedać do młynu/piekarni).

    Dz. gosp. prowadzę w zupełnie innej branży, więc tam obojętnie co, to 23%.
    Tu mam jednak problem - czy przy odsprzedaży zastosować stawkę 5% czy 23%?

    I takie pytanie "dodatkowe" - trzeba na to kasę fiskalną, skoro nie
    sprzedaję do firmy?!

    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie