  • 1. Data: 2006-01-17 15:30:04
    Temat: Płatnik 6.00xxx
    Od: "Serwis ogłoszeń motoryzacyjnych ww.motokomis.pl" <b...@m...pl>

    Wita serdecznie
    Mam problem z płatnikiem. Podczas wysyłania dokumentów (windows 98;
    połaczenie modemowe TP.sa) wyskakuje i okno:

    Zestaw dokumentów nr ... nie może zostać wysłany
    Wysyłanie zakończyło sie niepowodzeniem
    wystapil bład podczas odbierania danych z serwera
    Biblioteka Open SSL
    error: 140940E5: ssl routines: SSL3_READ_BYTES: ssl handshake failure

    Zrobiłem już wszelkie aktualizacje Płatnika od wersji D do wersji F
    włącznie. Niestety i to nie pomaga. Co mam z tym zrobić? Gdzie tkwi błąd, w
    płatniku czy windowsie. Dla utrudnienia dodam, iż problem wystepuje
    wyłącznie przy próbie wysłania dokumentów poprzez modem. Na połączniu
    poprzez neostradę dokumenty przechodzą bez problemu. Z odpowiedzi typu
    "zainstaluj szybsze łacze z góry dziękuję".

    P.S. Przepraszam jeśli N.T.G.

  • 2. Data: 2006-01-17 18:26:12
    Temat: Re: Płatnik 6.00xxx
    Od: e...@g...pl (bgl)

    >Zestaw dokumentów nr ... nie mo?e zostaae wys?any
    Wysy?anie zako?czy?o sie niepowodzeniem
    wystapil b?ad podczas odbierania danych z serwera
    Biblioteka Open SSL
    error: 140940E5: ssl routines: SSL3_READ_BYTES: ssl handshake failure
    -------
    ciach!
    mialam to samo
    poradzono mi, zeby zrezygnowac z SDWi i ustawic platnika na wysylke
    automatyczna przez strone www. O dziwo - pomoglo!

    powodzenia
    Bozena