  • 1. Data: 2005-01-04 13:54:44
    Temat: Jaki adres nabywcy ?
    Od: Adam <U...@T...interia.pl>

    Witam

    Remontowalem mieszkanie.
    Wszystkie faktury z tym zwiazane bralem na dotychczasowy adres
    zameldowania. Ale kilka firm wystawilo na adres mieszkania remontowanego
    (z rozmachu, przyjeli adres dostawy = zameldowania) a ja nie zwrocilem
    na to uwagi.

    Czy na podstawie tak wystawionych faktur moge korzystac z ulgi remontowej ?

    Dodam, ze adres zameldowania oraz nowe mieszkanie to rejon "obslugiwany"
    przez ten sam Urzad Skarbowy.

    pozdrawiam, Adam

  • 2. Data: 2005-01-04 17:48:34
    Temat: Re: Jaki adres nabywcy ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005, Adam wrote:
    [...]
> [...]
    > + przyjeli adres dostawy = zameldowania) a ja nie zwrocilem na to uwagi.

    Hm...
    Jest coś takiego jak *nota korygująca*.
    Wystawisz.... IMHO ty :) Ale wystawca faktury powinien ci ją
    podpisać :) Jakby dostał szoku od tego że "przychodzi człowiek
    z ulicy i notę mu przynosi" to może wystawić fakturę korygującą !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)