  • 1. Data: 2002-12-14 20:59:38
    Temat: Jaki program?
    Od: "Robert" <r...@o...pl>

    Witam szanownych Grupowiczów

    Zwracam się z prośbą o poradę i pomoc
    w wyborze oprogramowania dla małej firmy.
    Księga przychodów i rozchodów.
    Co sądzicie o programie Rachmistrz?

    Z góry dziękuje i pozdrawiam.
    Robert

    Amator

  • 2. Data: 2002-12-15 08:43:00
    Temat: Re: Jaki program?
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Zwracam się z prośbą o poradę i pomoc
    > w wyborze oprogramowania dla małej firmy.
    > Księga przychodów i rozchodów.

    Kilka przemyslen:

    1. temat na grupie jest czesto inicjowany przez producentow lub osoby z nimi
    zwiazane
    jest to po prostu metoda na SPAM

    2. odpowiedzi udzielaja producenci oprogramowania lub osoby z nimi zwiazane
    i jest to sposob na SPAM

    3. newsy sa z definicji anonimowe wiec ?

    4. najlepiej sprawdzic osobiscie program korzystajac z http://www.google.pl/
    oraz katalogow http://polskie.programy.nom.pl/
    http://www.komputron.qs.pl/

    5. jesli zadajesz podobne pytanie, to rownie dobrze mozna zadzwonic do
    producenta i zapytac, czy jego produkct jest dobry

    Sa osoby ktore zaraz zaczna sie obrazac.
    Zastanowcie sie jednak wszyscy:
    - kto zna wszystkie programy i jest obiektywny ?
    - kto z uzytkownikow nie jest zwiazany finansowo z producentem ?
    itd.

    A, jeszcze jedno:
    > Co sądzicie o programie Rachmistrz?
    napisz do s...@i...com.pl i zapytaj :) bedzie prosciej :-o

    Czy na prawdę tak trudno odwiedzić http://www.google.pl/ ,
    http://www.polnews.pl/ ?
    Nie, to nie jest trudne. To jest po prostu działalność z premedytacja bo
    trudno
    oskarżać autorów podobnych postów o głupotę, czy tez lenistwo. To jest
    SPAM.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-12-15 22:13:22
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 14 Dec 2002 21:59:38 +0100), "Robert"
    <r...@o...pl> był(a) napisał(a):

    >Witam szanownych Grupowiczów
    >Zwracam się z prośbą o poradę i pomoc
    >w wyborze oprogramowania dla małej firmy.
    >Księga przychodów i rozchodów.
    >Co sądzicie o programie Rachmistrz?

    Hm... O produktach InsERTu mam złe zdanie. Może i wypromowane kasą,
    ale strasznie toporne. Znam ludzi, którzy to używają i klną jak świat
    stoi...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 4. Data: 2002-12-16 21:25:43
    Temat: OT: Jaki program?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Dec 2002, Piotr K. wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ 2. odpowiedzi udzielaja producenci oprogramowania lub osoby z nimi zwiazane

    Mniemam że *nie tylko*. A biorąc pod uwagę że są tu znacznie
    'prymitywniejsze pytania' - to jakakolwiek informacja *może*
    być pozyteczna. Szczególnie wytknięcie błędów.

    >+ 3. newsy sa z definicji anonimowe wiec ?

    Zeznaję że nie podjudzałem hrabiego do odpowiedzi.
    A są podstawy przypuszczać że (jako i ja) istnieje
    i podpisuje się z imienia i nazwiska, takoż nie
    jest "związany z producentem".
    [...]
    >+ 5. jesli zadajesz podobne pytanie, to rownie dobrze mozna zadzwonic do
    >+ producenta i zapytac, czy jego produkct jest dobry

    Sprzeciw !
    Mianowicie szansa że ktoś rozmowę podsłuchuje i będzie
    mu się chciało zaprotestować przeciwko 'marketinformacjom'
    jest jakby mniejsza niż na grupie ;> Ale to moje zdanie ;)

    >+ Sa osoby ktore zaraz zaczna sie obrazac.

    Akurat ja nie - nie mam interesu :|

    >+ Zastanowcie sie jednak wszyscy:
    >+ - kto zna wszystkie programy i jest obiektywny ?

    Nikt z obecnych. Zauważ że powyższe dotyczy również
    przepisów i ich interpretacji. Włącznie z różną
    interpretacją przez różnych sędziów NSA, SN i TK.
    W tej sprawie też mamy cicho siedzieć ? ;)

    >+ - kto z uzytkownikow nie jest zwiazany finansowo z producentem ?

    Np. ja ;>
    Ermmm... wróć... dla siebie jakieś .XLSy zrobiłem, wrrr..... ! ;>

    [...]
    >+ > Co sądzicie o programie Rachmistrz?
    >+ napisz do s...@i...com.pl i zapytaj :) bedzie prosciej :-o

    Sądzisz że dostanie taką odpowiedź jak od hrabiego ??? -:O
    Bynajmniej nie twierdzę że *którakolwiek* z ww. wypowiedzi
    może dostać nalepkę "100% obiektywna". Ale IMHO jednak będą
    się różniły ;) !
    [...]
    >+ trudno
    >+ oskarżać autorów podobnych postów o głupotę, czy tez lenistwo. To jest
    >+ SPAM.

    Nie sądzę. Po prostu taki sam poziom wiedzy jak innymi
    FAQ na grupie: ktoś kupuje PCa i myśli "jak by to dobrze było
    jakby przy okazji..."
    *Oczywiście* tego co opisujesz wykluczyć nie można. Ale nie
    sądzę że to "wiekszość"...
    i *oczywiście* zdarza się że odpowiadają producenci - dopóki
    się przyznają kim są to to też IMHO w porządku :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-12-17 20:02:07
    Od: a...@p...pl (Andrzej Guziak)

    > Hm... O produktach InsERTu mam złe zdanie. Może i wypromowane kasą,
    > ale strasznie toporne. Znam ludzi, którzy to używają i klną jak świat
    > stoi...

    Potwierdzam. Program napisany przez zarozumiałych cieniasów. Dysputy z
    producentem są bez sensu. W swojej arogancji nawet nie próbują obiecać, że
    coś z tym zrobią. Oni sądzą, że są genialni.

    Jeżeli masz do czynienia z jednym podmiotem, który ma jedno konto bankowe...
    i w ogóle wszystkiego po jednym, najlepiej bez pracowników, to OK.
    Nie daj Boże dwa konta bankowe, nie daj Boże jednocześnie pracownik i
    zleceniobiorca np. o dzieło (raz wszystkie składki ZUS, drugi raz nie), bez
    każdorazowych ręcznych zmian program nie da sobie rady.

    Pozdrawiam

    Andrzej Guziak
    mailto:a...@p...pl