    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: OT: Jaki program?
    Date: Mon, 16 Dec 2002 22:25:43 +0100

    On Sun, 15 Dec 2002, Piotr K. wrote:
    [...]
    >+ 1. temat na grupie jest czesto inicjowany przez producentow lub osoby z nimi
    >+ zwiazane
    >+ jest to po prostu metoda na SPAM
    >+
    >+ 2. odpowiedzi udzielaja producenci oprogramowania lub osoby z nimi zwiazane
    >+ i jest to sposob na SPAM

    Mniemam że *nie tylko*. A biorąc pod uwagę że są tu znacznie
    'prymitywniejsze pytania' - to jakakolwiek informacja *może*
    być pozyteczna. Szczególnie wytknięcie błędów.

    >+ 3. newsy sa z definicji anonimowe wiec ?

    Zeznaję że nie podjudzałem hrabiego do odpowiedzi.
    A są podstawy przypuszczać że (jako i ja) istnieje
    i podpisuje się z imienia i nazwiska, takoż nie
    jest "związany z producentem".
    [...]
    >+ 5. jesli zadajesz podobne pytanie, to rownie dobrze mozna zadzwonic do
    >+ producenta i zapytac, czy jego produkct jest dobry

    Sprzeciw !
    Mianowicie szansa że ktoś rozmowę podsłuchuje i będzie
    mu się chciało zaprotestować przeciwko 'marketinformacjom'
    jest jakby mniejsza niż na grupie ;> Ale to moje zdanie ;)

    >+ Sa osoby ktore zaraz zaczna sie obrazac.

    Akurat ja nie - nie mam interesu :|

    >+ Zastanowcie sie jednak wszyscy:
    >+ - kto zna wszystkie programy i jest obiektywny ?

    Nikt z obecnych. Zauważ że powyższe dotyczy również
    przepisów i ich interpretacji. Włącznie z różną
    interpretacją przez różnych sędziów NSA, SN i TK.
    W tej sprawie też mamy cicho siedzieć ? ;)

    >+ - kto z uzytkownikow nie jest zwiazany finansowo z producentem ?

    Np. ja ;>
    Ermmm... wróć... dla siebie jakieś .XLSy zrobiłem, wrrr..... ! ;>

    [...]
    >+ > Co sądzicie o programie Rachmistrz?
    >+ napisz do s...@i...com.pl i zapytaj :) bedzie prosciej :-o

    Sądzisz że dostanie taką odpowiedź jak od hrabiego ??? -:O
    Bynajmniej nie twierdzę że *którakolwiek* z ww. wypowiedzi
    może dostać nalepkę "100% obiektywna". Ale IMHO jednak będą
    się różniły ;) !
    [...]
    >+ trudno
    >+ oskarżać autorów podobnych postów o głupotę, czy tez lenistwo. To jest
    >+ SPAM.

    Nie sądzę. Po prostu taki sam poziom wiedzy jak innymi
    FAQ na grupie: ktoś kupuje PCa i myśli "jak by to dobrze było
    jakby przy okazji..."
    *Oczywiście* tego co opisujesz wykluczyć nie można. Ale nie
    sądzę że to "wiekszość"...
    i *oczywiście* zdarza się że odpowiadają producenci - dopóki
    się przyznają kim są to to też IMHO w porządku :)

    Pozdrowienia, Gotfryd