  • 1. Data: 2006-11-11 15:06:36
    Temat: Jakie sa zasady reklmacji FV?
    Od: Jaroslaw Keczyn <y...@g...n.et>

    Dostalem FV.
    Nie zgadzam sie z kilkoma pozycjami na FV.
    Chce odeslac FV. Czy moge to zrobic?
    Czy mam zrobic prosbe o korekte?
    Jakie warunki to okreslaja?
    Czy ktos mi moze podac linka do tego tematu zrodlowego?

  • 2. Data: 2006-11-14 18:16:58
    Temat: Re: Jakie sa zasady reklmacji FV?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Nov 2006, Jaroslaw Keczyn wrote:

    > Dostalem FV.
    > Nie zgadzam sie z kilkoma pozycjami na FV.
    > Chce odeslac FV. Czy moge to zrobic?

    IMVHO nie należy. Nie piszesz czy to ma być na DG, ale niezależnie od
    tego f-ra jest dowodem.

    > Czy mam zrobic prosbe o korekte?

    W sumie idzie o zmianę tego co na fakturze, zmiana f-ry to
    później, prawda? :)
    Popatrz na to tak: najpierw trzeba "wyszarpać" uznanie
    że umowa była inna (lub nie została wykonana - mało danych).
    Oczywiscie na DG jak sie odlicza i nie chce czegoś uznać,
    to *tej* częsci nie należy odliczać...

    pzdr, Gotfryd