  • 1. Data: 2005-11-26 20:22:16
    Temat: Jedoosobowa działalność gospodarcza i dwa samochody służbowe
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl>

    Witam.

    Przypuśćmy, że prowadzę działalność gospodarczą i mam służbowy samochód.
    Jest to działalność jednoosobowa. Jak wygląda możliwość kupienia drugiego
    samochodu służbowego? Jeden ma służyć do codzienny ch wyjazdów - dosyć
    częstych, drugi ma być drogim samochodem reprezentacyjnym. Obiło mi się o
    uszy, że US może nakazać mi bardzo szczegółowe rozliczanie się z użytkowania
    samochodów. Czy to prawda?

    I drugie pytanie.
    Powiedzmy, że stary samochód służbowy się zamortyzował i chcę na jego miesce
    kupić nowy. Czy starego mogę w jakiś sposób przekazać żonie tak, żeby znowu
    US nie zaczął szukać dziury w całym?

    Pozdrawiam
    MN

  • 2. Data: 2005-11-27 00:33:07
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > Powiedzmy, że stary samochód służbowy się zamortyzował i chcę na jego
    > miesce kupić nowy.

    A czy to że się księgowo zamortyzował ma tu jakieś znaczenie?

    latet