  • 1. Data: 2005-11-26 17:37:01
    Temat: vat za lampe
    Od: Janek <x...@x...pl>

    Witam,
    mam pytanie - czy moge zakupic lampe podlogowa na firme i odliczyc od
    niej VAT? Prowadze dzialalnosc uslugowa i naogol siedze u klienta. Firme
    mam zarejestrowana pod adresem domowym. Lampa - jak to lampa do
    zwiekszenia przychodu sie przyczynia bo przeciez w nocy musze jakos
    czytac, zeby sie doksztalcac. Jedyny problem to to, czy dla US jest to
    takie oczywiste, ze gdybym nie prowadzil firmy to bym tej lampy nie
    kupil ... Czy jest ktos kto widzi cos przeciwko takiemu odliczeniu?