  • 1. Data: 2003-11-26 06:07:52
    Temat: Program FK
    Od: "zgkim" <z...@g...pl>

    Czy ktoś może mi polecis sprawdzony program do prowadzenia pełnej
    księgowości, mając rozbudwany plan kont oraqz funkcję rozliczania kosztów
    zarządu.

  • 2. Data: 2003-11-26 08:03:05
    Temat: Re: Program FK
    Od: "Dark Icon" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zgkim" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może mi polecis sprawdzony program do prowadzenia pełnej
    > księgowości, mając rozbudwany plan kont oraqz funkcję rozliczania kosztów
    > zarządu.

    SAP

    przemek

  • 3. Data: 2003-11-26 08:54:31
    Od: "jacek" <J...@b...com.pl>

    nie polecam programu symfonia , sam ja zaistalowalem 4 miesiace temu i nie
    jestem zadowolony , rozliczanie kosztow przy rozbudowanym planie kont nie
    dziala dobrze , ma tez sporo innych wad ktorych nie maja programy mniej
    znanych firm

    jacek

  • 4. Data: 2003-11-26 14:25:28
    Od: "Slawek S." <e...@n...com.pl>

    http://www.logotech.com.pl

    --
    Pozdrawiam:
    NETBit Sławomir Stalmach

  • 5. Data: 2003-11-26 14:33:00
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    http://www.mikroplan.com.pl/

  • 6. Data: 2003-11-26 15:26:59
    Od: "MarekK" <m...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś może mi polecis sprawdzony program do prowadzenia pełnej
    > księgowości, mając rozbudwany plan kont oraqz funkcję rozliczania kosztów
    > zarządu.

    Chetnie polecilbym produkt firmy w ktorej pracuje, ale nie chce uprawiac
    kryptoreklamy, w zamian kilka dobrych rad.

    Generalnie - wiekszosc powaznych programow FK posiada mocno rozbudowany plan
    kont i rozliczenia kosztow bo to w zasadzie to abecadlo,
    wiec:

    1. Popytaj znajomych i zaprzyjaznione firmy z jakich programow korzystaja - i
    co sie im NIE_podoba.
    2. Znajdz program ktory sam wdrozysz (tanie i niespecjalnie rozbudowane
    produkty pudelkowe - moze byc ciezko dobrac odpowiedni), lub taki ktorego
    kompetentny_serwis jest dostepny w poblizu - to bardzo wazne.
    3. Zapros producenta/sprzedawce na kilkugodzinna prezentacje - zwykle wiele
    wyjasnia i nic nie kosztuje, na wersjach demo przewaznie zobaczysz jak pogram
    wyglada, a nie co potrafi.
    4. Wybieraj tylko firmy sprawdzone i znane (przynajminiej lokalnie), zarowno
    jesli chodzi o program jak i obsluge.
    5. Starannie skalkuluj wszystkie koszty zakupu, wdrozenia, aktualizacji, opieki
    serwisowej, ewenualnych zmian itp, w perspektywie przynajmniej 2-3 lat.
    6. Jak juz znajdziesz produkt, ktory spelnia na pierwszy rzut oka wymagania,
    sproboj dogadac sie z dostawca na zakup/zaplate po udanym_wdrozeniu. Ryzykujesz
    co najwyzej koszt wdrozenia, (ktory czesto przekracza cene programu).
    7. Pomysl o ewentualnej integracji z innymi aplikacjami do obslugi firmy
    (place, srodki trwale, magazynowka, sprzedaz itp) i wybierz dostawce, ktory
    oferuje rozwiazania kompleksowe lub zintegruje ci programy, ktore juz masz.

    Powodzenia!

  • 7. Data: 2003-11-26 21:19:47
    Od: Raku <r...@N...amigos.kom.pl>

    jacek napisał dnia: śro 26. listopada 2003 09:54 na grupie
    pl.soc.prawo.podatki:

    super - same konkrety

    --
    r...@N...amigos.kom.pl