  • 21. Data: 2004-05-05 21:47:17
    Temat: Poczytałem, a teraz VAT7?
    Od: Pablo<P...@i...pl>

    Poczytałem i wiem jak mam się rozliczać, tylko gdzie odliczać VAT za
    części, czy naprawę? W VAT-7 są rubryki w które wpisuję wartość
    zakupu i należny podatek, natomiast w tym konkretnym przypadku
    muszę wpisać sam podatek, który mam sobie odliczyć. Proszę o
    podpowiedź gdzie wpisać kwotę podatku VAT, tak by bilans był
    prawidlowy.

    Laik
    [KPiR, sam. osob. nie wpisany do EŚT, VAT]

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 22. Data: 2004-05-07 06:17:06
    Temat: Re: Poczytałem, a teraz VAT7?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Pablo napisał:
> [...]
    > muszę wpisać sam podatek, który mam sobie odliczyć. Proszę o
    > podpowiedź gdzie wpisać kwotę podatku VAT, tak by bilans był

    A kto Ci takich głupot naopowiadał??? Znowu "słyszałem ale nie jestem w
    stanie powiedziec kto to mowił, kiedy i o co dokładnie chodziło". Ehh..
    to sie nigdy nie skończy...

    Jeżeli nie dokonales zakupu i nie masz faktury to nie masz prawa
    odliczyc VAT. Jeżeli dokonales zakupu i masz na to fakturę (na ktorej
    zgodnie z prawami natury jest kwota netto i podatek VAT) to te wartości
    wpisujesz do deklaracji, o ile na podstawie odrebnych przepisów
    odliczenie VAT nie jest zabronione.
    Gdzie problem??
    Skąd wziąłes fakturę z samym VATem bez kwoty netto????

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl