  • 11. Data: 2011-11-29 21:53:27
    Temat: Re: KPIR /rejestry VAT na komputerze
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    > On Tue, 29 Nov 2011, Marzena wrote:
    >
    > Kolejnym krokiem jest pytanie czy wydruk spełnia wymagania
    > specyfikacji KPiR (bo jak nie, to i tak trzeba podsumowania
    > przepisać).

    Spełnia, a przynajmniej taką mam nadzieję. Sporo się namęczyłam dbając o
    wszystkie szczegóły. Łącznie z tym, że dla każdej kwoty w osobną kolumnę
    wpisuje mi złote i w osobną - grosze. Wprawdzie moim zdaniem to bezsensowne,
    ale wszystkie wzory KPiR jakie wpadły mi w ręce tak mialy, więc na wszelki
    zaś też tak zrobiłam.
    Inna sprawa, że w Excelu to wcale nie będzie takie proste żeby spełnić te
    wymagania i przy dużej ilości danych - szybko może się zapchać.
    Podsumowania kolenych stron oraz rosnąco od początku roku, w dodatku, żeby
    jakoś to wyglądało w Excelu ...
    Sporo upierdliwej pracy.
    No chyba, ze Excel ma być faktycznie maszyną do rysowania tabelek, a
    obliczenia robimy głównie na piechotę.

    Pozdrawiam

    marzatela
    http://www.szultaset.pl