  • 1. Data: 2005-07-21 08:53:34
    Temat: Kasa Mieszkaniowa
    Od: Slawek<H...@i...pl>

    W 2001 chciałem wykorzystać oszczędności z &#8222; Kasy Mieszkaniowej&#8221;.
    Niestety w
    2001 tylko udało mi się wyciągnąć wkład a kredyt otrzymałem w 2002 roku ( z
    powodu czasochłonności udzielania kredytu przez bank ). Z tego powodu
    mieszkanie musiałem kupić w 2002r, za wkład i kredyt. W 2004 roku Urząd
    Skarbowy zażądał zwrotu podatku, bo uznał, że skoro w 2001 roku wyciągnąłem,
    wkład a w 2002 kredy to nie przysługuje mi ulga podatkowa. Czy to jest prawda.
    Pozdrawiam
    Sławek Ch.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-22 19:19:05
    Temat: Re: Kasa Mieszkaniowa
    Od: Haiki Tippo <h...@f...jp>

    Slawek wrote:

    > W 2004 roku Urząd
    > Skarbowy zażądał zwrotu podatku, bo uznał, że skoro w 2001 roku wyciągnąłem,
    > wkład a w 2002 kredy to nie przysługuje mi ulga podatkowa. Czy to jest prawda.

    Niestety tak. Dlatego KM zachecaja do wyciagania kasy blizej poczatku
    roku, wtedy masz czas do konca grudnia.

    HT