  • 1. Data: 2005-07-21 07:21:28
    Temat: Wynagrodzenie dla fryzjerki
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>

    Witam
    Otwieram salon fryzjerski i chcę zatrudnic fryzjerke na cały etat i chcę
    jej zaproponować takie wynagrodzenie 600zł+4% od utargu. Czy bedzie to
    zgodne z przepisami? Jak to wpisać na umowe o prace? Wiem że minimalne
    wynagrodzenie to 849zł ale z moich obliczeń wynika że jej wynagrodzenie
    lekko powinno przekraczać 900zł.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-21 07:29:21
    Temat: Re: Wynagrodzenie dla fryzjerki
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Ebay wrote:

> [...]
    > minimalne wynagrodzenie to 849zł ale z moich obliczeń wynika że jej
    > wynagrodzenie lekko powinno przekraczać 900zł.

    Zapisz to jako 850 + 4% z utargu ponad 6250 zł i nikt się nigdy nie
    przyczepi

  • 3. Data: 2005-07-21 08:56:59
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Ebay" <l...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgodne z przepisami? Jak to wpisać na umowe o prace? Wiem że minimalne
    > wynagrodzenie to 849zł ale z moich obliczeń wynika że jej wynagrodzenie
    Może być tak zapisane jak sama proponujesz, ale gdyby po podliczeniu na
    koniec miesiąca wyszło kiedyś mniej, to musisz wypłaćić należność wynikającą
    z 849 zł