  • 1. Data: 2002-04-05 17:27:23
    Temat: Kasa Mieszkaniowa - 2 pytania
    Od: "JB" <j...@p...wp.pl>

    1. Rezygnuję z oszczędzania w Kasie Mieszkaniowej przed zadeklarowanym 3
    letnim okresem. Wycofane środki przeznaczam na zakup mieszkania (przed
    zadeklarowanym okresem oszczędzania!). Czy tracę prawo do ulgi tj. muszę
    oddać to co odliczyłem od podatku w poprzednim roku?

    2. W trakcie oszczędzania w Kasie Mieszkaniowej kupiłem mieszkanie na rynku
    pierwotnym. Mieszkanie bez tzw. białego montażu, podłóg, drzwi wewnętrznych
    itp.
    Po upłynięciu okresu oszczędzania określonego w umowie przeznaczam
    zgromadzone środki na doposażenie mieszkaania tj. np. panele, zakup i montaż
    wyposażenia łazienki i kuchni, w myśl punktu umowy, który mówi ze
    zgromadzone środki mogą być wykorzystane na remont domu/mieszkania z
    wyjątkiem bieżącej konserwacji i odnowienia. Czy U. Skarbowy może przyczepić
    się do nieprawidłowego wykorzystania środków?

    Dzięki za informacje