  • 1. Data: 2002-04-05 17:17:55
    Temat: Stypendium z zagranicy
    Od: "Marcin - CoSMiT" <c...@s...uci.agh.edu.pl>

    Witam,
    niemiecka firma zaproponowala mi ze czesc wynagrodzenia (stala
    kwota) bedzie mi wyplacana w formie "stypendium" (jestem studentem)
    plus dodatkowo/osobno konkretne pieniadze za projekty jakie bede dla
    nich wykonywal.

    Teraz moje pytanie:
    Czy stypendia sa opodatkowane? (to co dostaje na uczelni chyba nie
    jest opodatkowane)
    Czy da sie cos takiego wogole podciagnac pod stypendium?
    Czy taka forma rozliczen jest dla mnie korzystna? Czy moze
    zapropnowac cos innego?
    Na co zwrocic uwage przy podpisywaniu umowy?

    Pytalem juz na pl.praca.dyskusje ale odeslano mnie tutaj.

    Pozdrawiam
    Marcin Skalski