  • 1. Data: 2002-04-05 17:01:23
    Temat: Re: problemy z PIT-em
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Apr 2002, Andrzej wrote:

    >+ W połowie 2000 r. zostałem zwolniony z przedsiębiorstwa w ramach zwolnień
    >+ grupowych. W 2001 r. otrzymałem za przepracowany w poprzednim roku okres
    >+ nagrodę z zysku, od której pracodawca państwowy potrącił zaliczkę na podatek
    >+ dochodowy. W otrzymanej obecnie "Informacji o uzyskanych przez podatnika
    >+ dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy" (PIT-11)
    >+ pracodawca nie podał kosztów uzyskania przychodu (kolumna c, poz. 35). Czy w
    >+ takiej sytuacji mogę sam wyliczyć te koszty,

    Jakie koszty ? (tj. nie "o czym mówisz" a "skąd się wzięły" !)
    Koszty z tytułu umowy o pracę odliczyłeś rok wcześniej, nieprawdaż ?
    A innych nie widzę... !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2002-04-06 14:03:52
    Temat: problemy z PIT-em
    Od: "Andrzej" <b...@p...onet.pl>

[...]
    takiej sytuacji mogę sam wyliczyć te koszty, czy też mam pozostawić pustą
    odpowiednią rubrykę w rozliczenie rocznym z Urzędem Skarbowym.
    Proszę o fachową poradę. Z góry dziękuję.
    Andrzej