  • 1. Data: 2006-11-16 19:57:00
    Temat: Kasa fiskalna i faktura fiskalizowac ?
    Od: "....co to..." <c...@t...ca>

    1. jak wystawiam fakture vat dla osoby fizycznej (nie firmy) to musze ja
    fiskalizowac na kasie fiskalnej.
    2. jesli wystawiam fakture vat to czy moge fiskalizowac je po zakonczenkiu
    dnia ? koniec pracy i drukowanie paragonow do faktur wystawionych w danym
    dniu ?

  • 2. Data: 2006-11-16 22:10:29
    Temat: Re: Kasa fiskalna i faktura fiskalizowac ?
    Od: Pi23 <p...@t...pl>

    ....co to... napisał(a):
    > 1. jak wystawiam fakture vat dla osoby fizycznej (nie firmy) to musze ja
    > fiskalizowac na kasie fiskalnej.

    Tak. Dolaczasz paragon fiskalny do kopii, ktora zostaje u Ciebie.

    > 2. jesli wystawiam fakture vat to czy moge fiskalizowac je po zakonczenkiu
    > dnia ? koniec pracy i drukowanie paragonow do faktur wystawionych w danym
    > dniu ?
    Odwrotnie to moglbys tak... imho nie ale moze ktos sie madrzejszy wypowie...

  • 3. Data: 2006-11-17 07:54:43
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Pi23 napisał(a):

    > Odwrotnie to moglbys tak... imho nie ale moze ktos sie madrzejszy
    > wypowie...

    mądrzejszy to nie,
    ale też sądzę (jestem przekonany), że nie bardzo możesz.
    obowiązek rejestracji na kasie fiskalnej następuje w momencie sprzedaży,
    nie zaś na koniec dnia.
    to trochę tak, jakby paragon dla os.fiz. był nad fakturą (wszak to opcja)...

    --
    regent...
    (...)