  • 1. Data: 2003-02-11 09:05:01
    Temat: Kasa fiskalna w agencji turystycznej ?
    Od: "Bald" <q...@w...pl>

    Mam pytanie do szanownych grupowiczów:

    Założyłem agencję turystyczną (pośredniczę więc w zawieraniu
    umów na rzecz organizatorów turystyki, sami niczego nie
    sprzedaje).
    Jeślli ktoś kupuje wakacje, to kupuje je bezpośrednio od organizatora.
    A gotówkę wpłaca bezpośrednio na konto bankowe.
    Czy wg Was potrzebuje w ogóle kasę fiskalną ?
    :-)

    Artur

  • 2. Data: 2003-02-11 09:33:23
    Temat: Re: Kasa fiskalna w agencji turystycznej ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Bald" <q...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > A gotówkę wpłaca bezpośrednio na konto bankowe.
    > Czy wg Was potrzebuje w ogóle kasę fiskalną ?

    A kto moze wiedziec coPanu po glowie chodzi i do czego owa kasa
    mialaby byc Panu potrzebna.....
    A KTO Panupaci ?
    Jesli organizator to:

    Nie ma Pan OBOWIAZKU rejestrownia obrotu kasa....

    Boguslaw