  • 1. Data: 2003-07-11 07:33:32
    Temat: Kasa mieszkaniowa
    Od: "Grzegorz Duda" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Mój tata jest posiadaczem kasy mieszkaniowej, która się kończy w
    listopadzie. Za pieniądze z tej kasy ja chciałbym kupic mieszkanie. Jak
    najlepiej to zrobić (żeby zapłacić jak najmniej podatków). Czy lepiej, żeby
    tata kupił mieszkanie i mi je później przepisał, czy lepiej, żeby przepisał
    książeczkę a ja sam kupie mieszkanie.

    Jeszcze jedno. Jeśli likwiduję książeczkę w listopadzie, to do końca roku
    muszę kupić mieszkanie i się z niego roziczyć?

    Dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-07-11 10:47:56
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    nie zrobi cesje umowy Kasy mieszkaniowej na Ciebie . Nic to nie kosztuje.
    /Chyba ze chccecie wziąść kredyt mieszkaniowy z kasy a ty nie masz zdolności
    kredytowej/

    --
    Zapraszamy na nasze strony www.kts.pl