  • 1. Data: 2003-10-21 17:36:18
    Temat: Kasa mieszkaniowa
    Od: "Marco" <s...@z...krakow.pl>

    Witam wszystkich.
    Należę do kasy mieszkaniowej i odliczałem sobie 30%. Jeśli zrezygnuję przed
    czasem to kasa potrąca 20% na podatek. Czy przy rozliczeniu rocznym będę
    doliczał do podatku 19%, 20% czy 30% wycofanych wpłat do kasy mieszkaniowej?
    Czy to prawda, że jeśli wytrwam do końca tzn. do października 2004r., to
    wycofane pieniądze będę musiał wydać do grudnia 2004?

  • 2. Data: 2003-10-22 07:14:16
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa
    Od: "Marcin Karonski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marco" <s...@z...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy to prawda, że jeśli wytrwam do końca tzn. do października 2004r., to
    > wycofane pieniądze będę musiał wydać do grudnia 2004?

    Jesli wytrwasz do konca to rzeczywiście pieniądze musisz wydać do końca roku
    kalendarzowego w którym pieniądze otrzymaleś -a kiedy je otrzymasz to zależy
    do banku - mozesz zrobic aneks i przedluzyc oszczedzanie np do grudnia i
    pieniądze najprawdopodobniej otrzymasz w styczniu wiec masz caly rok na ich
    wydanie. To samo dotyczy kredytu ktory morzesz ewentualnie otrzymasz

    Marcin