  • 1. Data: 2007-12-05 10:12:51
    Temat: Studia podyplomowe MSR w Warszawie czy w Krakowie???
    Od: "Cooba" <c...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie:
    zamierzam podjąć studia podyplomowe w tematyce MSR/MSSF. Znalazłem w sieci 2
    ciekawe propozycje:
    - W warszawie na Koźmińskim,
    - w Krakowie na AE.

    Obie uczelnie proponuja 2-semestralne studia , podobne programy, jednak z
    różnicami.
    Czy ktoś z Was ukończył takie studia na którejś z powyższych uczelni, jakie
    macie wrażenia?
    Generalnie Warszawa wygląd programowo lepiej jeśli chodzi o ilość godzin
    (192 do 180 w AE), jednak tam aż 24h. poświecają na prawo cywilne, a na AE
    programem jadą po prostu po MSR-ach. Z drugiej strony w W-wie program
    ułożony jest w ten sposób, że omawiaja kolejne elementy sprawozdania
    finansowego wg MRS, w Krakowie wygląda to trochę chaotycznie...
    Poza tym studia w Krakowie to nowy kierunek, nie wiadomo czy dobrze
    przygotowany.

    Jesli macie jakieś sugestie, to prosze o podpowiedź.

    Pozdrawiam,

    --
    Cooba

  • 2. Data: 2007-12-05 12:36:19
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>

    Cooba pisze:
    > Witam,
    >

    > Mam pytanie:
    > zamierzam podjąć studia podyplomowe w tematyce MSR/MSSF. Znalazłem w sieci 2
    > ciekawe propozycje:
    > - W warszawie na Koźmińskim,
    > - w Krakowie na AE.
    ^^^^
    w Krakowie to my teraz mamy UE = Uniwersytet Ekonomiczny ;)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 3. Data: 2007-12-05 12:51:20
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Waldemar Fras' napisał:

    > ^^^^
    > w Krakowie to my teraz mamy UE = Uniwersytet Ekonomiczny ;)

    co mamy? UE? :) ROTFL :D

  • 4. Data: 2007-12-05 13:06:58
    Od: "Cooba" <c...@o...pl>

    Gratuluję, wiem że od niedawna, ale mnie bardziej chodzi o porównanie
    studiów podyplomowych.
    Wiesz coś na temat tych waszych studiów MSR?

    Z góry dzięki za info,

    Pozdrawiam,

    --
    Cooba

  • 5. Data: 2007-12-05 16:53:10
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>

    Cooba pisze:
    > Gratuluję, wiem że od niedawna, ale mnie bardziej chodzi o porównanie
    > studiów podyplomowych.
    > Wiesz coś na temat tych waszych studiów MSR?
    >
    > Z góry dzięki za info,

    Hej.
    W tym roku brat skończył tam studia. Pytałem go i mówił, że wykładowcy
    są kompetentni. Ale powiedział, że jak chcesz bardzo dobrze umieć to
    musisz się dużo samemu też interesować.

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 6. Data: 2009-08-28 09:01:16
    Od: "rafm" <rmaletko@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Ciekawa propozycje w warszawie dt. studiów msr ma tez uniwersytet łodzki wspólnie z
    mddp. tutaj masz link: http://akademiamddp.pl/?action=studia&opis=12

  • 7. Data: 2009-09-04 13:33:35
    Od: "akademik_1" <rmaletko@WYTNIJ_TOop.pl>

    Witam
    studia podyplomowe msr w warszawie organizuje też Akademia MDDP wspólnie z
    uniwersytetem łódzkim. Więcej informacji masz na stronie:
    http://akademiamddp.pl/

    pozdrawiam