  • 11. Data: 2006-02-06 19:42:02
    Temat: Re: Kasa, sprzedaż wysyłkowa
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > "Darek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > A sam czytales te rozporzadzenie? te z grudnia 2005? Nie widze tam nic co by
    > wskazywalo na to co piszesz.

    Czytałem i mam dużo wątpliwości - autorowi należą się złote usta i złote pióro
    razem. Ktoś dowodził, że koniec zwolnienia wynika z rozporządzenia z 2004.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 12. Data: 2006-02-06 19:56:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@i...pl> napisal(a):

    > "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message

    > nie wiedzial, ale wiedzial ze w 2005 roku rozpoczlaem dzialalnosc.
    > Te pisemo to informacja ze naczelnik informuje obowiazku ewidencji...itd
    > itp. List konczy sie slowami:
    > "Oznacza to ze od 1 stycznia 2006 r w/w podatnicy bez wzgledu na wyskosc
    > osiaganych obrotow ze sprzedazy na rzecz osob fizycznych w 2005 r. maja
    > obowiazek prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujacych"

    I co, rozesłali to do wszystkich rozpoczynających w 2005 roku?
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 13. Data: 2006-02-06 20:23:26
    Od: "muzzy" <m...@i...pl>

    > I co, rozesłali to do wszystkich rozpoczynających w 2005 roku?
    nie wiem czy do wszystkich, wiem ze do mnie

    pozdr.
    Muzzy

  • 14. Data: 2006-02-06 20:30:05
    Od: "muzzy" <m...@i...pl>

> [...]

    Próbowałem się jeszcze raz w to wgłębić i myśle że istotne jest tutaj to, że
    korzystamy ze zwolnienia na podstawie załacznika do rozporządzenia,
    konkretnie punktu 42, który mówi o sprzedaży wysyłkowej. Opierając sie na
    tym i na zmianie do rozporządzenie w ktorym można przeczytac że:
    "w par. 2 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
    '3) do dnia 31 marca 2006 r. - sprzedaż w zakresie czynności wymienionych w
    załacziku do rozporządzenia';"

    wnioskuje (może tylko ja) że jednak sprzedaż wysyłkowa do 31 marca nie
    podlega wymogowi instalowania kasy.

    mam nadzieje że się nie mylę ;)

    pozdr.
    Muzzy

  • 15. Data: 2006-02-06 20:35:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@i...pl> napisal(a):
> [...]
    > załacziku do rozporządzenia';"
    >
    > wnioskuje (może tylko ja) że jednak sprzedaż wysyłkowa do 31 marca nie

    Ja też tak uważam, niemniej rozporządzenie jest niejasne i nadmiernie
    skomplikowane. Jest to typowy przykład złego prawa, powielanego z uporem
    maniaka co roku, a teraz dodatkowo jeszcze spier*nego.
    --
    Samotnik

  • 16. Data: 2006-02-07 10:02:54
    Od: "Muzzy" <muzzyco#nospam#@gazeta.pl>

    > Ja też tak uważam, niemniej rozporządzenie jest niejasne i nadmiernie
    > skomplikowane. Jest to typowy przykład złego prawa, powielanego z uporem
    > maniaka co roku, a teraz dodatkowo jeszcze spier*nego.

    Dzisiaj Pani w US telefonicznie potwierdziła że jezeli podlgasz pod poz 42
    załacznika to do 31 marca nie musisz miec kasy.

    pozdr.

    Muzzy

  • 17. Data: 2006-02-07 10:57:57
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj Pani w US telefonicznie potwierdziła że jezeli podlgasz pod poz 42
    > załacznika to do 31 marca nie musisz miec kasy.

    Czy zwolnienie wynikające z poz 42 załącznika jest niezależne od wielkości
    sprzedaży ?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 18. Data: 2006-02-07 11:21:23
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy zwolnienie wynikające z poz 42 załącznika jest niezależne od wielkości
    > sprzedaży ?

    IHMO jest niezależne ,bo dotyczy czynności "szczególnych",pozostałe
    niewymienione w załączniku objęte są limitem kwotowym,tak myśle,dobrze
    myśle?
    pozdrawiam ania

  • 19. Data: 2006-02-07 11:54:45
    Od: "Muzzy" <muzzyco#nospam#@gazeta.pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w wiadomości

    > IHMO jest niezależne ,bo dotyczy czynności "szczególnych",pozostałe
    > niewymienione w załączniku objęte są limitem kwotowym,tak myśle,dobrze
    > myśle?

    tez tak mysle :)

    muzzy