  • 1. Data: 2006-02-05 10:18:16
    Temat: [potrzebny tłumacz angielskiego] kupno towaru z UE - formalności
    Od: "J_Bond" <i...@c...pl>

    witam

    jestem w trakcjie zakładania DG,
    dowiedziałem się w US że za zakupione poza granicami Polski towaty musze
    mieć FV euro z 0% podatku Vat, bo vat mam płacić w Polsce.
    Prosze o przetłumaczenie mi tego na angileski tak by mój dostawca zrozumiał
    o co mi chodzi...

    Troche to wszystko dla mnie zagmatwane ale wiem że jeśli już zaczne to
    reszta idzie na jedno kopyto...

    Pz.

    --
    ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE
    964

  • 2. Data: 2006-02-05 10:31:20
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "J_Bond" <i...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Prosze o przetłumaczenie mi tego na angileski tak by mój dostawca
    zrozumiał
    > o co mi chodzi...

    Rozumiem, ze pragniesz sie dowiedziec, jak najikorzystniej podatkowo zlecic
    takie tlumaczenie?

    > http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=355
    964

    I to wszystko w TRAKCIE ZAKLADANIA DG.... - no coz, poczytaj posty
    uzytkownika MiSSiek

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-02-05 10:47:59
    Od: "J_Bond" <i...@c...pl>

    > I to wszystko w TRAKCIE ZAKLADANIA DG.... - no coz, poczytaj posty
    > uzytkownika MiSSiek

    O ZGROZO CZYTAŁEM I DLATEGO CHCE TE SPRAWY JAK NASZYBCIEJ UPORZĄDKOWAĆ.

    A JEŚLI JESTES W STANIE PRZYGOTOWAĆ TAKIE TŁUMACZENIE I EWENTUALNIE POMÓC W
    ZAŁATWIENIU TEGO Z DOSTAWCĄ CHĘTNIE PRZYSTAJE NA POMOC - oczywiście kwestia
    formalna do dogadania.

    Pz.