  • 1. Data: 2006-02-04 21:46:32
    Temat: z jakim VAT-em kupuje w hurtowni material...
    Od: "Dekarz" <s...@o...pl>

    i z jakim VAT-em go sprzedaje razem z usluga? czy przypadkiem
    nie myle sie ze trace na tej operacji roznice VAT-u pomiedzy
    7 a 22%? Jak to jest? Jak to w praktyce sie odbywa?
    Oczywiscie prowadze DG

    Pzdrw

  • 2. Data: 2006-02-04 21:47:05
    Temat: Re: z jakim VAT-em kupuje w hurtowni material...
    Od: "Dekarz" <s...@o...pl>

    Budowlany material - oczywiscie - dekarz jestem :-)

  • 3. Data: 2006-02-07 10:11:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Feb 2006, Dekarz wrote:

    > i z jakim VAT-em go sprzedaje razem z usluga? czy przypadkiem
    > nie myle sie ze trace na tej operacji roznice VAT-u pomiedzy
    > 7 a 22%? Jak to jest? Jak to w praktyce sie odbywa?

    Moment.
    Kupujesz z 22% VAT, tak ?
    A "sprzedajesz" (znaczy świadczysz usługę, co w rozumieniu
    VAT jest również sprzedażą) z 7%, tak?
    No to wyjdzie że US ma ci zwracać pieniądze.

    Po polsku oznacza to że jesteś chętnym do kontroli :) ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)