  • 1. Data: 2006-02-04 22:12:52
    Temat: Jaką kasę fiskalną?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Czy jest sens kupowania kasy fiskalnej do niewielkiej firmy, jeżeli cała
    księgowość jest prowadzona na komputerze?
    Czy w takiej sytuacji nie lepiej kupić (dwa razy droższej) drukarki? Czy
    jedynym sposobem "synchronizacji" zwykłej kasy z komputerem jest ręczne
    wpisywanie obrotów?

    Jak oceniacie jakość i funkcjonalność drukarek w porównaniu np z Posnetem?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-02-05 09:59:39
    Temat: Re: Jaką kasę fiskalną?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Jak oceniacie jakość i funkcjonalność drukarek w porównaniu np z Posnetem?

    Ja zrezygnowalem z Posnetu na rzecz Optimusa Vento

    Fantom

  • 3. Data: 2006-02-09 08:34:20
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):
    > Czy jest sens kupowania kasy fiskalnej do niewielkiej firmy, jeżeli cała
    > księgowość jest prowadzona na komputerze?

    księgowość czy sprzedaż/magazyn???

    > Czy w takiej sytuacji nie lepiej kupić (dwa razy droższej) drukarki?

    nie wiem...

    > Czy
    > jedynym sposobem "synchronizacji" zwykłej kasy z komputerem jest ręczne
    > wpisywanie obrotów?

    prawdopodobnie tak...

    --
    regent...
    (mam...)

  • 4. Data: 2006-02-09 17:02:00
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    regent... napisał(a):

    > prawdopodobnie tak...

    No nie, większośc programów potrafi zaimportować z kasy dane o sprzedaży i
    automatycznie utworzyć dokument rozchodu (jeśli kasa ma możliwość
    współpracy z komputerem).

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 5. Data: 2006-02-09 19:38:52
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    regent... wrote:

    > księgowość czy sprzedaż/magazyn???

    to drugie, nie księgowość w rozumieniu ustawy

    > nie wiem...

    > prawdopodobnie tak...

    łe

  • 6. Data: 2006-02-09 19:40:17
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Docent wrote:

    > No nie, większośc programów potrafi zaimportować z kasy dane o
    > sprzedaży i automatycznie utworzyć dokument rozchodu (jeśli kasa ma
    > możliwość współpracy z komputerem).

    A które mają?

  • 7. Data: 2006-02-10 10:49:26
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Docent napisał(a):

    > No nie, większośc programów potrafi zaimportować z kasy dane o sprzedaży i
    > automatycznie utworzyć dokument rozchodu (jeśli kasa ma możliwość
    > współpracy z komputerem).

    tak, oczywiście, o tym zapomniałem,
    jednak aby ją odczytać, przed "nabiciem" paragonu, kasę należy
    zaprogramować towarami z magazynu - inaczej nie sprzedamy.
    założyłem, może błędnie, że
    albo magazyn jest mocno rozbudowany (duża ilość kodów),
    albo zmiany w magazynie dokonują się zbyt często.

    drukarki omijają te problemy nadzwyczaj skutecznie...

    --
    regent...
    (mam...)

  • 8. Data: 2006-02-10 10:53:20
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):
    liwość współpracy z komputerem).

    > A które mają?

    obecnie łatwiej spytać które nie mają ;)

    elzab, novitus, posnet, torell,
    ich strony www dużo mogą pomóc,
    jednak sugeruję kontakt z doświadczonym serwisantem.
    sposób współpracy kasy z softem ma duże znaczenie...

    a jaki to program???

    --
    regent...
    (mam...)

  • 9. Data: 2006-02-10 13:09:55
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    regent... wrote:
> [...]
    > ich strony www dużo mogą pomóc,
    > jednak sugeruję kontakt z doświadczonym serwisantem.
    > sposób współpracy kasy z softem ma duże znaczenie...

    Na razie używam MK Rzepy i jestem zadowolony. Obsługuje Posnet, Elzab Omega
    i Elmar Duo Pro.

  • 10. Data: 2006-02-11 15:26:23
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Na razie używam MK Rzepy i jestem zadowolony. Obsługuje Posnet, Elzab
    > Omega i Elmar Duo Pro.

    Emar Duo Pro,

    ma opcję/ możliwość współpracy z kasami fiskalnymi???
    z tego co pamiętam, to nie bardzo, więc zostaje
    -zmiana softu
    -zakup DF

    ale mogę nie pamiętać...

    jednak położyłbym nacisk na *jestem zadowolony*

    --
    regent...
    (mam...)