  • 21. Data: 2002-11-29 23:29:48
    Temat: Re: Kiedy ujac w koszty
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Nov 2002, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał:
    >+
    >+ > Maddy, tak z ciekawości (nie żebym się czepiał, nie próbowałem
    >+ > zrozumieć ;>) - czy "kasowoVATowca też *w tym przypadku* obejmuje
    >+ > zaliczenie "z terminem" a nie "z zapłatą" ? [...]
    >+ Oj Gotfryd, nie męcz kobiety.

    Już nie męczę - nasuwało mi się że Wiola mogła pomimo
    kiksu mieć przypadkiem rację :)

    >+ zastanawiać jak bede musiała. Albo wyczochram znajomych biegłych.
    >+ Ha! Dam głowe że oni sami nie wiedzą!

    :)
    [...]
    >+ Maddy (nie cierpię magazynówki, nie cierpię magazynówki, nie [...]

    Wyrażam zrozumienie :[

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (cieszący się że wyjątkowo nie został [pomimo magazynówki] pogryziony :))

  • 22. Data: 2002-11-30 16:09:04
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    .stanpol.com.pl...

    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > (cieszący się że wyjątkowo nie został [pomimo
    magazynówki] pogryziony :))

    Co sie odwlecze to ... tak że spoko, nie znasz
    Waść dnia ani godziny:))

    Pozdr.
    Sark