  • Data: 2005-01-30 16:43:51
    Temat: Kiedy wystawiac FV za Internet (abonament)??
    Od: "netmax" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WItam,
    Mam taki malutki problem. Prowadze dzialansc zwiazana ze swiadczeniem uslug
    dostepu do Internetu...ale niestety nie orientuje sie do konca kiedy
    powstaje w takim wypadku zobowiazanie wystawienia FV??
    Przyklad:
    W umowie klient ma placic za abonament np za styczen do 15 stycznia.
    (Umowa jest ciagla...czy w zwiazku z tym obowiazek powstaje w dniu terminu
    platnosci na umowie?)
    Takie warianty widze:
    1)FV wystawiam do 7 dni od wykonania umowy. Za styczen wystawiam do 7
    lutego?(tak mowila moja pseudo ksiegowa)
    2)FV wystawiam 15 stycznia zgodnie z terminem platnosci na umowie?. W takim
    jednk wypadku, FV wystawiona w dniu 15 stycznia z 7 dniowym terminem
    platnosci nie bedzie sie pokrywal z terminem platnosci miedzy tym co
    wykazuje umowa z klientem oraz miedzy tym na FV.(tak mowila ksiegowa kolegi,
    ktory ma ten sam rodzaj dzialalnosci)
    3)FV wystawiam 8 stycznia z 7 dniowym terminem platnosci tj do 15
    stycznia=termin platnosci na umiowie?(tak podpowiada mi logika)