  • 1. Data: 2007-06-04 12:39:07
    Temat: Kilka paragonów a jedna faktura
    Od: "Annie" <s...@w...pl>

    Witam

    Czy ktoś z Grupowiczów orientuje się może czy istnieje możliwość wystawienia
    zbiorczej faktury do paragonów wystawionych w ciagu np. 7 dni? Czy może
    konieczne jest jednak wystawienie 1 faktury do 1 paragonu ?

    pozdrawiam
    Anna Róg

  • 2. Data: 2007-06-04 19:14:50
    Temat: Re: Kilka paragonów a jedna faktura
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > zbiorczej faktury do paragonów wystawionych w ciagu np. 7 dni? Czy może
    > konieczne jest jednak wystawienie 1 faktury do 1 paragonu ?

    Jesi potraktować to jako sprzedaż ciągłą, to wg mnie nie ma problemu. Tylko
    ograniczyłbym paragony przy jednej f-rze do okresu jednego miesiaca.