  • 11. Data: 2013-03-15 16:58:38
    Temat: Re: Kolejny zamach na naszą własność - praca najsroższą karą w RP
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-15 15:24, witek pisze:
> [...]

    Składka ZUS "w drugim miejscu pracy" była (i może jeszcze jest)
    dobrowolna. Zdrowotna - obligatoryjna.

    > ja ci zaraz walne.

    I jeszcze dodatkowo składkę zdrowotną! Przecież to wszystko szkodliwe
    jak diabli, a NFZ też lada moment pierdyknie.
    Chociaż ktoś mi mówił, że w ub. roku NFZ zaoszczędził 2mld złotych i w
    związku z tym pracownikom wypłacono sowite premie. Myślę, że w bieżącym
    roku zaoszczędzi 10mld. W końcu po to są premie motywacyjne, nie?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 12. Data: 2013-03-16 20:08:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hiki kileri animali sori" <h...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:khuvgm$mks$1@node2.news.atman.pl...

    uly/690071,beda_skladki_na_zus_od_umow_na_zlecenie_r
    zad_wyrazi_na_to_zgode_sprawdz_na_jakich_zasadach.ht
    ml

    Nie wszyscy, bo ja na przykład nie wiem

  • 13. Data: 2013-03-16 20:38:11
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 16.03.2013 20:08, Robert Tomasik wrote:

    > Nie wszyscy, bo ja na przykład nie wiem

    To juz wiesz :)

    zen.aspx

  • 14. Data: 2013-03-16 22:23:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Mar 2013, witek wrote:

    > ja ci zaraz walne.

    Jakby tak całość na spokojnie potraktować, to (na razie w ograniczonym
    stopniu) tak właśnie jest. Już.
    Niby skąd rząd ma na "dopłaty do ZUS", jak nie z VAT i akcyzy?
    Oczywiście, wyodrębnienie tego ZUSu będzie miało "pozytywny
    efekt podatkowy", bo pozwoli na podatek od podatku :P
    (tym czy i o ile spadnie sprzedaż przecież nikt się nie przejmie,
    u nas obowiązuje w "planie podatkowym" opieranie planów
    sprzedaży na danych wg poprzednich stawek)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2013-03-17 00:52:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > u nas obowiązuje w "planie podatkowym" opieranie planów
    > sprzedaży na danych wg poprzednich stawek)

    Nie niech oni juz tego nie wyodrębniają bo będzie jak z wliczaniem
    podatku od samochodu w cenę benzyny.

    Najpierw był podatek od posiadania samochodu, ktory z definicji miał iść
    na drogi. Potem uznano, że to niesprawiedliwe, bo nie roznicuje tych co
    jezdzą duzo i mało i postanowiono wliczyć go w cenę benzyny.
    Po czym jak już wszytko przycichło wymyślili winiety.

    Z kontami bankowymi było tak samo.

    Najpierw wbyło sobie eurokonto z opłatami za różne usługi.
    Potem w imię nie wiem czego wymyślono, że "trochę" podniosą opłaty za
    konto, ale za to dodatkowe usługi, które były płatne, typu przelewy będą
    od tego czasu bezpłatne.
    Nie minęło dwa lata i wprowadzili opłaty za przelewy.

    Wiec ja proszę, żeby już nikt niczego nie ruszał i nie wydzielał.
    Bo jutro będzimy mieli, że płacimu 15% ZUS i 15% VAT, a pojutrze, że
    15%VAT jest najnizszy w całej europie i tak biednego państwa jak polska
    nie stać na taką rozpustę.

  • 16. Data: 2013-03-17 12:13:44
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 17.03.2013 00:52, witek wrote:

> [...]
    > Bo jutro będzimy mieli, że płacimu 15% ZUS i 15% VAT, a pojutrze, że
    > 15%VAT jest najnizszy w całej europie i tak biednego państwa jak polska

    i bedzie 25% VAT i 25% na ZUS :)

    i to co w ameryce kosztuje 300 dolarow u na sbedzie ksoztowac 2000 brutto ;)

    zen.aspx