  • 11. Data: 2014-12-01 17:40:30
    Temat: Re: Kontrola krzyżowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Dec 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl ...

    > Nieźle.
    > Zawsze myslałem, ze to jednak pokrycie nadwyzek a nie wałem na całego :)

    Znaczy że firma miałaby na tyle "lewej sprzedaży", że czułaby potrzebę
    jej udokumentowania, zamiast po prostu co 2. klientowi wystawiać f-rę,
    ewentualnie każdemu potencjalnie "lewemu" klientowi wystawiać "to na
    f-rze napiszemy pół ceny, żeby pan miał kwit na gwarancję, a cena
    będzie niższa"?
    Chyba średnio, raczej wersja "VAT dla ciebie PIT dla mnie" :>
    (kwotowo wychodzi prawie pół na pół, bo 22% od netto to okolice
    19% brutto :)), tak jak piszesz, "na całego".
    Do pierwszej "krzyżówki" :>

    pzdr, Gotfryd