  • 1. Data: 2011-04-06 14:54:35
    Temat: Korekta PIT (ulgi)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Takie mam asekuracyjne pytanie -- jeżeli nie będę mógł obliczyć należnych ulg,
    to mogę potem złożyć korektę deklaracji?

    PIT (numerek deklaracji) pozostanie ten sam.

  • 2. Data: 2011-04-06 15:14:18
    Temat: Re: Korekta PIT (ulgi)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 06 Apr 2011 16:54:35 +0200, w
    <m...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Takie mam asekuracyjne pytanie -- jeżeli nie będę mógł obliczyć należnych ulg,
    > to mogę potem złożyć korektę deklaracji?
    > PIT (numerek deklaracji) pozostanie ten sam.

    Ach, dodam jeszcze co będzie z ew. nadpłatą na org. poż. publ?

  • 3. Data: 2011-04-06 16:00:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/6/2011 9:54 AM, r...@k...pl wrote:
    > Takie mam asekuracyjne pytanie -- jeżeli nie będę mógł obliczyć należnych ulg,
    > to mogę potem złożyć korektę deklaracji?
    >
    > PIT (numerek deklaracji) pozostanie ten sam.

    tak

  • 4. Data: 2011-04-06 16:01:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/6/2011 10:14 AM, r...@k...pl wrote:
    > Wed, 06 Apr 2011 16:54:35 +0200, w
    > <m...@4...com>, "r...@k...pl"

    > Ach, dodam jeszcze co będzie z ew. nadpłatą na org. poż. publ?

    zapewne im tez złożą korektę np za rok.

  • 5. Data: 2011-04-06 16:10:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 06 Apr 2011 11:00:46 -0500, w <ini2pm$i91$3@inews.gazeta.pl>, witek
    <w...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > tak

    Dzieki. Jeszcze dopytam -- ograniczenia dotyczą zmiany formy rozliczenia (z
    samodzielniej na wspólną i odwrotnie, tj. małżonków oraz samotnie wych.
    dzieci)?

  • 6. Data: 2011-04-07 00:49:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/6/2011 11:10 AM, r...@k...pl wrote:

    > Dzieki. Jeszcze dopytam -- ograniczenia dotyczą zmiany formy rozliczenia (z
    > samodzielniej na wspólną i odwrotnie, tj. małżonków oraz samotnie wych.
    > dzieci)?

    wspólną forme możesz wybrać tylko w ustawowym terminie.
    jeśli tego nie zrobiłeś od razu, to potem zmienic się nie da.

    Cos wiecej gdzies sie tu w ubieglym roku przebijało też, że US próbuja
    rozwalac wspólne zeznanie na pojedncze jak sie robi korekte, ale juz nie
    pamietam o co chodziło.

  • 7. Data: 2011-04-07 08:01:07
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-04-06, o godz. 19:49:07
    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Cos wiecej gdzies sie tu w ubieglym roku przebijało też, że US
    > próbuja rozwalac wspólne zeznanie na pojedncze jak sie robi korekte,
    > ale juz nie pamietam o co chodziło.

    Raczej o nic, to jest termin materialnoprawny
    i US nic tu nie może zrobić jeśli się dokonało wyboru w terminie.

    Tomek