  • 1. Data: 2011-04-06 09:18:33
    Temat: KPiR, ewidencja z miesiaca poprzedniego
    Od: "mr2" <m...@u...gg>

    Witam. Prosze o porade. Zlecilem transport w miesiacu marcu. Kierowca obcej
    firmy zaladowal sie i rozladowal w zeszlym miesiacu. Faktura zostala
    wystawiona z ostatnim dniem miesiaca i wyslana listem poleconym. Otrzymalem
    ja dzisiaj tj. 06.04.2011. W jaki sposob wpisac ja do KPRiR i rejestru VAT,
    z jakimi datami? Dzieki pozdr. M.

  • 2. Data: 2011-04-07 17:05:48
    Temat: Re: KPiR, ewidencja z miesiaca poprzedniego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Apr 2011, mr2 wrote:

    > Witam. Prosze o porade.

    Sądząc z gęstości odpowiedzi to nie był dobry pomysł.
    Z tą poradą.

    pzdr, Gotfryd