  • 1. Data: 2005-08-11 15:03:04
    Temat: preferencyjne składki ZUS - kiedy, jak, dla kogo...?
    Od: "ds" <t...@k...pl>

    Witam

    Czy ktoś mógłby mi udzielić informacji (albo podać linka do takowych)
    dotyczących preferencyjnych składek ZUS dla przedsiębiorców rozpoczynających
    działalność w najbliższym czasie ?

    W serwisie ZUSu nie znalazłam niczego na ten temat...

    Dziękuję z góry
    Pozdrawiam
    ds

  • 2. Data: 2005-08-11 15:47:13
    Temat: Re: preferencyjne składki ZUS - kiedy, jak, dla kogo...?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ds wrote:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś mógłby mi udzielić informacji (albo podać linka do takowych)
    > dotyczących preferencyjnych składek ZUS dla przedsiębiorców
    > rozpoczynających działalność w najbliższym czasie ?

    http://www.msp.money.pl/aktualnosci/warto_wiedziec/1
    05108/1/

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-08-11 16:56:55
    Od: "ds" <t...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:ddfrvk$6ho$1@news.onet.pl...

    > http://www.msp.money.pl/aktualnosci/warto_wiedziec/1
    05108/1/

    dzięki serdeczne.

    Pozdrawiam
    ds

  • 4. Data: 2005-08-11 21:21:19
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    napisał w wiadomości news:ddfrvk$6ho$1@news.onet.pl...
    > http://www.msp.money.pl/aktualnosci/warto_wiedziec/1
    05108/1/

    Wow :) Poszlo szybciej niz myslalem, od 1 pazdziernika startuje, wiec robic
    mi miejsce na rynku ;-)

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu