  • 1. Data: 2002-01-13 17:13:37
    Temat: Koszt uzyskania przychodu
    Od: "El_Chueco" <e...@w...pl>

    Dzień Dobry!
    Mam problem szukam kosztu uzyskania przychodu na nowy rok (w poprzednim
    roku było to 92,56)
    Szukam równie ulgi na upust podatkowy, oraz składki na ubezpieczenie
    społeczne Fundusz Pracy i FGŚP.
    Za odpowiedź dziękuję El_Chueco

  • 2. Data: 2002-01-13 21:23:05
    Temat: Re: Koszt uzyskania przychodu
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Hej

    Użytkownik "El_Chueco" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    poprzednim
    > roku było to 92,56)
    > Szukam równie ulgi na upust podatkowy, oraz składki na ubezpieczenie

    koszty pracowników

    a) jednoetatowców
    - miejscowe: 96,26/m-c, 1155,12/rok
    - zamiejscowe: 120,33/m-c, 1443,90/rok

    b) wieloetatowców
    - miejscowe: max 1732,72/rok
    - zamiejscowe: max 2165,90/rok

    zmniejszenie podatku: 518,16/rok => 43,18/m-c

    stawki procentowe ZUS bez zmian,
    najniższe wynagrodzenie jak na razie - też.

    postawa prawna do kosztów:
    USTAWA z dnia 21 listopada 2001 r.
    o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy o
    zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez
    osoby fizyczne(Dz.U.2001.134.1509 ), art.10

    (patrz odpowiedź Orki na moje wczorajsze pytanie o tę podstawę prawną)

    pozdr
    KTP