  • Data: 2006-09-30 16:19:23
    Temat: Koszty mieszkania służbowego
    Od: "drzewko" <i...@e...rpg.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam firmę z siedzibą w Gnieźnie, jako miejsce wykonywania
    działalności wskazałam zgodnie z prawdą cały kraj. Aktualnie caly
    kraj = poznań, w którym trzyma mnie umowa z kontrahentem.

    W związku z powyższym muszę wynajmować w poznaniu mieszkanie, a
    także płacić w nim za media. Właściciel mieszkania również ma
    działalność gospodarczą, więc jak najbardziej może wystawiać mi
    faktury na tenże wynajem.

    Pytanie brzmi: czy mogę koszty wynajmu traktowac jako koszty uzyskania
    przychodu ? jeśli tak, to jak rozliczać rachunki za prąd, wodę etc
    ? Czy w koszty mogę wrzucić również opłaty za internet w tymże
    mieszkaniu?

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam