  • 1. Data: 2004-09-05 19:03:33
    Temat: Koszty paliwa a działalność
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl>

    Witam,

    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Niedawno kupiłem samochód na
    firmę - wiem, że mogę odliczyć 5000 VAT (czy też - tyle zostanie mi
    zwrócone), wiem też, że koszt auta amortyzuję przez 5 lat, rozkładając kwotę
    na konkretne miesiące... a co z paliwem? Czy zakupione do auta paliwo też
    mogę wrzucać w koszty i tym samym obniżać kwotę zapłaconego podatku o te 19%
    mej stawki?

    Pzdr

  • 2. Data: 2004-09-05 19:29:35
    Temat: Re: Koszty paliwa a działalność
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl>

> [...]
    > mogę wrzucać w koszty i tym samym obniżać kwotę zapłaconego podatku o te
    Dodam jeszcze, że jest to Dieselek, czyli chodzi na ON... słyszałem, że to
    może stwarzać jakąś różnicę?