  • 1. Data: 2004-09-05 11:13:13
    Temat: portal internetowy - pytan pare...
    Od: "Asia" <j...@p...onet.pl>

    witam,
    zamierzam uruchomic portal internetowy i w zwiazku z tym mam pare pytan:
    1. jaka forme dzialalnosci wybrac aby zaplacic jak najmniejszy zus(jestem
    studentka i juz nie dlugo koncze studia, ale przepis o absolwnetach i
    zwolnieniu z zusu juz nie obowiazuje)
    2. moze lepiej zalozyc dzialalnosc na emeryta(63 lata, emerytura pelna z
    warunkow szkodliwych), jak wtedy wyglada sprawa z zusem?
    3. w jaki sposob rozliczac najlepiej uslugi(forma opodatkowania) jakie portal
    bedzie swiadczyl(glownie byla to reklama firm, np banery)
    4. koszty miesieczne bylyby nie duze, tylko lacze i zakup sprzetu na poczatku
    5. przewidywany dochod za rok ok 50 tys zl

    prosze o pomoc i jakies wskazowki, jak najlepiej to zarejestrowac??

    z gory dzieki:)
    asia