  • 1. Data: 2002-05-03 20:10:22
    Temat: Koszty przeddziałalnościowe:-)
    Od: Marek Grzywa <n...@g...waw.pl>

    Witam,

    Od 1 kwietnia prowadzę DG (KPiR, VAT)

    Jak zaksięgować koszty poniesione przed rozpoczęciem działalności.
    Chodzi mi detalicznie o opłatę w Urz. Gminy poniesioną w związku z
    rejestracją firmy oraz opłatę (też dla UG) za fakt bycia płatnikiem VAT.

    Wszystkie te koszty poniosłem w marcu czyli przed rozpoczęciem
    działalności (kwity mają oczywiście marcową datę) - Czy mam je wpisać do
    ksiązki w kwietniu?

    Pozdrawiam Grupę
    Maar

    --
    odpowiadając usuń 'nospam_' z mojego adresu