  • 1. Data: 2002-11-27 13:33:16
    Temat: Koszty w firmie
    Od: "Rufka" <r...@w...pl>

    Prowadzę swoją działalność gospodarczą, mam kontakty z klientami
    handlującymi z zagranicą i do tego musze znać język, czy kurs języka mogę
    wpisać sobie w koszty działalności, czy muszę odliczyć jako szkolenie i
    doskonalenie zawodowe czyli 19% od podatku za rok 2002 w rozliczeniu
    kwietniowym .
    Dziękuję
    Pozdrowienia dla grupowiczów

  • 2. Data: 2002-11-27 13:45:02
    Temat: Re: Koszty w firmie
    Od: "Perfekt" <p...@w...pl>

    To czy dany wydatek można uznać za koszt uzyskania przychodu musi udowodnić
    skarbowemu podatnik. Jeśli potrafisz rzeczowo uzasadnić ten wydatek a
    dodatkowo powiążesz go z uzyskanym przychodem (wystawiona faktura) to nie
    powinienieś mieć problemów.
    Pozdrawiam
    Aga