  • 11. Data: 2006-08-13 10:17:30
    Temat: Re: Kradziez towaru (jak wyksiegowac)
    Od: "IC" <m...@p...com>

    > na podatek wpłynie mu to tylko przy inwentaryzacji na koniec roku

    A co z VAT od towarów skradzionych, zdaje się że trzeba odprowadzić do US bo
    już raz odpisano przy zakupie.. Mnie darowali dlatego, że nie było zwrotu z
    ubezpieczenia, ale w tym przypadku gdy było wypłacone odszkodowanie to
    trzeba chyba zapłacić, a ile jeśli nie będzie szczegółowego remanentu.

  • 12. Data: 2006-08-13 11:35:06
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik IC napisał:

> [...]
    > ubezpieczenia, ale w tym przypadku gdy było wypłacone odszkodowanie to
    > trzeba chyba zapłacić, a ile jeśli nie będzie szczegółowego remanentu.

    a kradzież to w ustawie występuje jako czynność opodatkowana?

  • 13. Data: 2006-08-13 13:38:03
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "IC" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ubezpieczenia, ale w tym przypadku gdy było wypłacone odszkodowanie to trzeba
    > chyba zapłacić, a ile jeśli nie będzie szczegółowego remanentu.

    wystawisz fakture złodziejowi na 1 zł netto i załatwione ;)

  • 14. Data: 2006-08-14 12:35:51
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ebhvpk$psc$1@inews.gazeta.pl>,
    "gasper" <g...@p...comp> wrote:

    > Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    > wiadomości
    i.pl...

    > ??? o inwentaryzacji trzeba US informowac?

    Jeśli ma wziąć dosłownie pomysł pt. "wpisz stan faktyczny", to owszem.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 15. Data: 2006-08-14 20:02:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 Aug 2006, gonia wrote:

> [...]

    A to ubezpieczalnia zwraca VATowcowi wartość *brutto*??
    :O
    Zdaje się że tak dobrze nie ma ;)

    > a kradzież to w ustawie występuje jako czynność opodatkowana?

    :)
    Dla googla: art.6..2

    --
    pozdrowienia, Gotfryd