eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKredyt samochodowy na osobe fizyczna, przy zalozeniu jednoos. DG. › Kredyt samochodowy na osobe fizyczna, przy zalozeniu jednoos. DG.
    From: pn <b...@f...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kredyt samochodowy na osobe fizyczna, przy zalozeniu jednoos. DG.
    Date: Wed, 15 Oct 2008 10:35:57 +0200

    Witam serdecznie,

    niestety nie znalazlem watku ktory by o tym dokladnie traktowal.
    Jestem w takiej sytuacji mam kredyt samochodowy i atualnie nie prowadze
    DG jednakze w ciagu dwoch miesiecy chcialbym to zmienic. Jakie warunki
    musze spelnic i czy jest to mozliwe w ogole, zeby raty kredytu
    samochodowego (nie leasingu!) wrzucic w koszty DG.

    ani moj bank, ani inne nie chca zamienic kredytu na leasing.

    pozdrawiam,
    p.