  • 1. Data: 2006-04-19 06:11:38
    Temat: Kredyt zaciągnięty przez spółdzielnię przed 1992
    Od: "Waldemar " <q...@N...gazeta.pl>

    Wprawdzie ulga taka obowiązywała tylko do 1999 roku, ale w latach
    późniejszych zgodnie z interpretacją można ją było odliczać w rubryce "wkład
    budowlany lub mieszkaniowy do spółdzielni mieszkaniowej (PIT/D pkt. D.1 poz.
    62). W tegorocznym PIT/D nie widzę takiej rubryki, czy to oznacza, że juz nie
    ma takiej mozliwości? Spółdzielnia dostarczyła mi odpowiednie rozliczenie,
    więc zastanawiam się, czy po prostu nie potrafie doczytać się w formularzu.
    Proszę o komentarz. Wiem, że i w latach poprzednich były różne interpretacje,
    a przecież tak naprawdę to sprawa dotyczy tak dużej grupy podatników, że byc
    może odpowiednie instytucje zajęły jednoznaczne stanowisko, tylko trudno
    dotrzeć do tej informacji komuś, kto zajmuje sie tym raz w roku.
    Dziekuję z góry za wszelkie informacje.