eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKsiążeczka ubezpieczeniowa pracownika i członków rodziny - jakie dokumenty? › Książeczka ubezpieczeniowa pracownika i członków rodziny - jakie dokumenty?
    From: "news.tpi.pl" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Książeczka ubezpieczeniowa pracownika i członków rodziny - jakie
    dokumenty?
    Date: Thu, 28 Apr 2005 10:11:00 +0200

    Chcę wyrobić legitymację ubezpieczeniową dla pracownika i członków rodziny
    (w moim przypadku mąż pracującej i dziecko). Z tego co wiem to trzeba mieć
    kopię ZUS ZCZA, wnioski o wydanie legitymacji, zaświadczenie z pracy o
    zatrudnieniu i ....dowód osobisty męża pracownika ? Może ktoś zna jakiś link
    gdzie są zebrane wszystkie informacje żebym nie musiał 10 razy jeździć do
    ZUSu.