  • 1. Data: 2006-02-22 13:42:53
    Temat: Książka przychodów i rozchodów do prowadzenia dowolnej ilości firm
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    Książka przychodów i rozchodów Jolka dla Windows
    Oprogramowanie pozwala prowadzić dowolną ilość podmiotów gospodarczych.
    Program może pracować w instalacjach wielostanowiskowych

    Opis: http://www.odl.com.pl/jolka.htm

    Podręcznik online: http://www.sprzedawaj.pl/jolka/

    Wersja demo: http://www.odl.com.pl/demo_kpir_jolka/jolkademoinsta
    lacja.zip

    producent

    ODL - oprogramowanie dla ludzi
    http://www.odl.com.pl

  • 2. Data: 2006-02-22 19:06:36
    Od: marcin <m...@o...pl>

    On Wed, 22 Feb 2006 14:42:53 +0100, marcin wrote:

> [...]
    > pozwala prowadzić dowolną ilość podmiotów gospodarczych. Program
    > może pracować w instalacjach wielostanowiskowych

    a ja tam mam Lefthand Mała Księgowość (z reklamami jest za free).
    pozdr.
    mk

  • 3. Data: 2006-02-27 13:17:02
    Temat: Re: Ksi?żka przychodów i rozchodów do prowadzenia dowolnej ilo?ci firm
    Od: Marras <m...@g...pl>

    marcin wrote:

    > a ja tam mam Lefthand MaĹ,a KsiÄ(TM)gowoĹ>Ä? (z reklamami jest za free).
    > pozdr.
    > mk
    tylko ze przy wypelnianiu deklaracji PIT i VAT sie sypie :) (Windows)