  • 1. Data: 2004-10-03 21:05:12
    Temat: Księgowanie
    Od: "Australopitek" <...@...c>

    Witam.

    Firma ruszyła od początku września. Jest to sklep internetowy. Do tej pory
    nic nie kupiono ani nie sprzedano. Rozkręcam dopiero stronę www. W kpir mam
    spis z natury na 0 zł. Mam też fakturkę za hosting, czyli ją wrzucam do
    kpir. Czy w związku z zakończeniem września muszę mieć jakieś inne dokumenty
    poza kpir, tą fakturą i ewidencją zakupów vat? Czy jak nic się nie sprzedaje
    to trzeba jakieś papiery produkować? Druga sprawa to kwestia deklaracji vat.
    Rozliczam się kwartalnie, czyli do któregoś października muszę vat7k złożyć.
    czy vat za hosting mi zwrócą?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-04 07:44:42
    Temat: Re: Księgowanie
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

> [...]
    vat.
    > Rozliczam się kwartalnie, czyli do któregoś października muszę vat7k

    Chlopie wez ty lepiej daj te papiery do jakiegos biura bo dasz pupy i bedzie
    po sklepie.
    VAT7k do 25.10 za III kw.2004r.
    Nic Ci nie zwroca bo nie mialaes sprzedazy. A poza tym termin zwrotu VAT to
    180.
    pozdr.
    KJ