    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Księgowanie duplikatu
    Date: Mon, 17 Nov 2008 13:20:01 +0100

    W styczniu dostałem fakturę z TP za styczeń.
    Niestety przysłowiowy pies ją pożarł.
    Jako że kwota koło 100zł brutto to nie zajmowałem
    się tym więcej. Ale ostatnio się rozmyśliłem
    i zamówiłem duplikat.

    Pytanie - jak to zaksięgować? W KPiR myślę
    że nie ma większego znaczenia, z datą duplikatu
    też będzie OK, ale nie jestem pewien z VATem
    - temin płatności na duplikacie jest 24.01.2008,
    ale zafakturowane są plan TP, neostrada ale też
    jakaś promocja neostrada starter na kwotę 10gr
    oraz aktywacja neostrada megainternet na kwotę 10zł.

    VATu razem jest 17zł, jak mam rozgrzebywać
    1. kwartał to sobie podaruję tą wątpliwą przyjemność :-)

    Dodam że styczniowa faktura nie została nigdzie
    zaksięgowana.

    Pozdrawiam,
    Tomek