  • 1. Data: 2005-04-29 14:01:02
    Temat: Księgowanie wynagrodzenia w KPiR
    Od: Kowalski <b...@a...com>

    jak prawidłowo zaksięgowac w KPiR wynagrodzenie?
    mam tam wpisać wyn. netto czy brutto?
    najlepiej poprosze na przykładzie wynagrodzenia 2000zł brutto :)

  • 2. Data: 2005-04-29 18:42:50
    Temat: Re: Księgowanie wynagrodzenia w KPiR
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Kowalski" <b...@a...com> napisał w wiadomości
    > jak prawidłowo zaksięgowac w KPiR wynagrodzenie?
    > mam tam wpisać wyn. netto czy brutto?
    > najlepiej poprosze na przykładzie wynagrodzenia 2000zł brutto :)

    Wpisujesz 2000 do kolumny 13 oraz 15.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-04-29 20:37:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Apr 2005, SDD wrote:

    >+ Użytkownik "Kowalski" <b...@a...com> napisał [...]
    >+ > jak prawidłowo zaksięgowac w KPiR wynagrodzenie?
    [...]
    >+ Wpisujesz 2000 do kolumny 13 oraz 15.

    ...no chyba że to wynagrodzenie... za "udział w produkcji środka
    trwałego albo wartości materialnej i prawnej" :) (nKUP bo
    amortyzacja).
    Dobrze kombinuję iż wtedy trzeba by się zastanowić ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-04-29 22:57:47
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
> [...]
    > amortyzacja).
    > Dobrze kombinuję iż wtedy trzeba by się zastanowić ?

    hi, hi... lepiej byś uświadomił o zmianach w 2005
    dotyczących terminu księgowania :)

    pozdr. Darek SP2BZW

  • 5. Data: 2005-04-30 07:50:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 Apr 2005, Dariusz Stefan wrote:

> [...]
    > + > :)
    > +
    > + hi, hi... lepiej byś uświadomił o zmianach w 2005

    Niby tak. Ale biorąc pod uwagę iż najwyraźniej księguje po raz
    pierwszy to nie ma złych nawyków (księgowania w terminie 'dotyczącym')
    - bo niby skąd !
    :)
    Mogłeś już napisać iż chodzi o to że teraz *wszystkie* wynagrodzenia
    zaliczające się w KUP łapią się "w terminie postawienia do dyspozyzji"
    (czyli faktycznej wypłaty) a nie kazać mi to robić ;] !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)