  • 1. Data: 2005-04-29 13:54:21
    Temat: PIT 11A - jak sie z niego rozliczyc?
    Od: "lukasz" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl>

    Witam

    otrzymalem z ZUS-u PIT 11A.
    jako,ze przebywalem na zwolnieniu wypelnione mam w nim 2 pozycje:
    (blok D) - zasilki pieniezne z ubezpieczenia spolecznego: dochod (poz.33) oraz
    zaliczka
    na podatek pobrana i odprowadzona do US (poz.36)
    co z tym zrobic - gdzie uwzglednic to w PITcie-37 i jak sie to ma do odliczenia
    skladki
    na ubezpieczenie spoleczne??

    z gory dziekuje za odp.
    pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2005-04-29 14:27:03
    Temat: Re: PIT 11A - jak sie z niego rozliczyc?
    Od: "lukasz" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl>

    Użytkownik "lukasz" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaliczka na podatek pobrana i odprowadzona do US (poz.36)
    > co z tym zrobic - gdzie uwzglednic to w PITcie-37 i jak sie to ma do odliczenia

    coz odpowiem sam sobie ;)
    ale prosze o potwierdzenie
    wydaje mi sie ze musze ww. pozycje w PIT-37 wpisac w Innych zrodlach przychodu:
    poz.53
    i 55 (??)

    pzdr Łukasz