  • 11. Data: 2004-03-06 16:50:59
    Temat: Re: Który PIT ???
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Mieczyslaw napisał:

    > To może pomogę ;) Sam kiedyś przez tydzień szukałem błędu w bilansie
    > - mój ober szef ( jednostka będąca właścicielem ) znalazł go w 10
    > minut. Czasami po prostu jak za długo się sprawdza to zawsze popełnia
    > się ten sam błąd.

    Tak, wiem. Siedze nad tym od rana, juz chyba oslepłam.
    Przeksięgowałam tony czworek i piątek, tak mi dobrze poszły rezerwy (a
    jest co odpisywac, wielkie sprzątanie i mam taka sliczna liste do noty,
    wszysto jak na dłoni, nawet numery spraw i daty wyroków, za 5 lat każdy
    będzie wiedział co i dlaczego odpisane było) a tu na końcu trach!
    3,76!! Piekielne 3,76!! To siedzi gdzieś w rozrachunkach, czuje to.

    > Moja recepta - odpocznij od tego przez np. jeden dzień ( jeszce jest
    > na to czas) - a powinno szybko potem się znaleźć rozwiązanie.

    Masz calkowita rację.
    Zabieram sie i jade do domu. Dość.
    W poniedziałek siądę do tego z nowymi siłami i entuzjazmem!
    ;-)

    > Pozdrawiam zamykających się bilansów życzę

    I nawzajem.

    Maddy "przegrałam bitwe, ale wojna jeszcze nie skończona" ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2004-03-06 18:00:49
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

    [ciach]

    > Maddy wkurzona bo jej sie bilans nie zamyka...

    ja mam pytanie, co to znaczy, że się bilans nie domyka??

    Magda

  • 13. Data: 2004-03-07 07:47:35
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 6 Mar 2004 19:00:49 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Magdalena
    napisał(a):

    > "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
    >
    > [ciach]

    > ja mam pytanie, co to znaczy, że się bilans nie domyka??
    >
    > Magda

    Że lewa strona bilansu nie jest równa prawej.
    --
    Mieczysław
    ----