  • 1. Data: 2004-02-29 10:20:34
    Temat: Który PIT ???
    Od: "MN" <k...@p...com>

    Witam

    Ktory PIT powinna wypelnic studentka, ktora pracowala na umowe - zlecenie ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.

    MN

  • 2. Data: 2004-02-29 14:53:20
    Temat: Re: Który PIT ???
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    PIT - 37,prawdopodobnie

  • 3. Data: 2004-02-29 15:04:18
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sun, 29 Feb 2004 15:53:20 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Piter napisał(a):

    > PIT - 37,prawdopodobnie
    Na pewno. PIT- 36 jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2004-03-06 12:44:19
    Od: "MN" <k...@p...com>

    Użytkownik "Piter" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    > PIT - 37,prawdopodobnie

    A ktory zalacznik ??
    Mam w domu 28A, ale wydaje mi sie, ze nie jest wlasciwy.
    Pomozcie!

    MN

  • 5. Data: 2004-03-06 13:59:11
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik MN napisał:

    > Użytkownik "Piter" <p...@a...pl> napisał w wiadomo?ci

    > A ktory zalacznik ??

    A do czego Ci załącznik???

    > Mam w domu 28A, ale wydaje mi sie, ze nie jest wlasciwy.

    A czy na nim pisze że to ZAŁĄCZNIK???

    Rozumiem że nieznajomośc zagadnień podatkowym łączy się z ciężką
    dysleksją przy kontakcie z pitem?
    To taka choroba "ja się nie znam na podatkach więc nawet nie przeczytam
    co trzymam w ręku bo to pewnie w swahili". ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-03-06 14:27:17
    Od: "MN" <k...@p...com>

    > A do czego Ci załącznik???

    > A czy na nim pisze że to ZAŁĄCZNIK???

    Tak, JEST NAPISANE, ze to zalacznik.
    Jesli nie potrafisz odpowiedziec na pytnie daruj sobie komentarze, nikt nie
    ma ochoty tego czytac.

    MN

  • 7. Data: 2004-03-06 14:37:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik MN napisał:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, JEST NAPISANE, ze to zalacznik.

    OK. Potrafisz przeczytac słowo "Załacznik".
    A potrafisz przeczytac nałówek tego PITu?

    Tam jest tez napisane do jakiego zeznania głownego jest to załacznik.

    Poza tym Ciągle nie wiemy do czego Ci potrzebny załącznik.

    Wrożek tu niewiele, a i te co są dziś maja urlop.

    Zadałas nam pytanie "ktore buty mam dziś włożyc" ale nie wiemy czy
    idziesz na bal czy na wycieczke w góry. A może na ryby.

    Albo nauczysz sie zadawac pytania jak człowiek myslący albo zmien
    kierunek na pl.rec.jasnowidzenie. Tam Ci pomogą. W ten czy inny sposób ;-)

    > Jesli nie potrafisz odpowiedziec na pytnie daruj sobie komentarze, nikt nie
    > ma ochoty tego czytac.

    Nikt nie ma ochoty odpowiadać na pytania fnkcjonalnych analfabetów.
    Dlatego ciągle nie dostałas odpowiedzi.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-03-06 15:28:34
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 06 Mar 2004 15:37:25 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Maddy napisał(a):

    > Nikt nie ma ochoty odpowiadać na pytania fnkcjonalnych analfabetów.
    > Dlatego ciągle nie dostałas odpowiedzi.
    >
    > Maddy
    Take it cool Maddy.

    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    It's easier said than done.

  • 9. Data: 2004-03-06 16:13:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Mieczyslaw napisał:

    > Take it cool Maddy.

    A tam.
    Jak ja nie lubię leni umysłowych. Fizycznych tez nie, ale mniej, bo
    lenistwo fizyczne mogę zrozumieć. :-)

    A trzeba byc skończonym leniem żeby nie przeczytac co się w ręku trzyma.
    No bo jeżeli nie leniem to czym? Wszystkie alternatywy brzmią obelżywie. ;-)

    Ciekawe czy tak samo wybiera leki.
    "Boli mnie głowa. Mam jakis czerwone pigułki. Może pomogą. Na pudelku
    cos pisze ale ja się nie znam na medycynie to nie bede czytać bo i tak
    nie zrozumiem".

    Maddy wkurzona bo jej sie bilans nie zamyka...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2004-03-06 16:34:48
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 06 Mar 2004 17:13:43 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Maddy napisał(a):

    > Maddy wkurzona bo jej sie bilans nie zamyka...
    To może pomogę ;)
    Sam kiedyś przez tydzień szukałem błędu w bilansie - mój ober szef (
    jednostka będąca właścicielem ) znalazł go w 10 minut.
    Czasami po prostu jak za długo się sprawdza to zawsze popełnia się ten sam
    błąd.

    Moja recepta - odpocznij od tego przez np. jeden dzień ( jeszce jest na to
    czas) - a powinno szybko potem się znaleźć rozwiązanie.

    Pozdrawiam
    zamykających się bilansów życzę

    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    You may easily play a joke on a man who likes to argue -- agree with him.